Till Vidar

Med gråten i halsen och stolt som en tupp klev jag in i rummet på Danderyds lilla hotell. Jag möts av det ganska gullig ljudet av bebisskrik. Jag vet att det låter lite konstigt, men det var gulligt. Ett lite gurglande samtidigt som lite "gris"-aktigt. Hela familjen är där och beundrar underverket. Den mista och sötaste människa jag sett.
.
Blonda fjun hår på huvudet. Stora blå ögon. Den sötaste lilla näsa du kan tänka dig. Där har du Vidar. Han är perfekt. Jag kunde inte sluta smeka honom över huvudet och dra fingrarna över hans mage, jag ville inte sluta. När han öppnade ögonen och såg på mig första gången så kände jag gråten som en stor klump i halsen. När han sedan grep med sina små fingrar runt min tumme så visste jag inte vart jag skulle ta vägen. En helt fantastisk känsla. Tänk då hur det blir med mitt egna barn i framtiden. Jag kan inte annat än älsa honom. Han liksom knögglar ihop ansiktet tills han ser ut som ett russin och börjar skrika för att sedan efter tio sekunder vara helt lugn igen. Såå söt.
.
Han får börja sitt liv med att bli uthängd i min blogg, Grattis! Du kommer bli sönderälskad.
Jättedålig bild, men jag ville inte ta med blixt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä så sööööt han e!!!!

2010-02-10 @ 20:16:12
Postat av: Ebbsi

Alltså jag börjar ju nästan gråta av texten, gud vad fin han är :) <3

2010-02-10 @ 22:13:56
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0