ännu ett Zzzz - inlägg

Jag är inte på topp.

J A G  Ä R  T R Ö T T  !
Men ändå vill jag inte sove, finns så mycket annat kul att göra.
Mina vänner är finast i världen som gör mig glad när jag är ledsen, köper godis åt mig när jag är sugen och kramar mig när jag behöver det. Gud vad jag är lycklig över att ni är vänner med mig. Mig liksom, vem är jag och varför ska just jag få så underbara vänner? Men jag brukar inte ifrågasätta det så mycket, jag är bara J Ä V L I G T glad att jag har dem vid min sida ♥

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du är ju världens bästa Malin =) Det är jag som är så jävla tacksam över dig ju :) Älskar dig <3

2010-01-21 @ 16:59:28
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0