Chris är min gud

"Coldplay är för människor med bra smak, intelligens, oerhört bra utseende, talang, möjligheter, framgång och uppfattning av livet. Coldplay är för människor som vet vad livet handlar om. De är alltid underhållande. Ett nöje att prata med. Snälla, charmerande, och oerhört bra i sängen. Virila. De har alltid tur med tjejer, eller killar, eller både och. De är generellt sett världens bästa medborgare. Jag är kanske partisk, men jag har definitivt rätt" - Chris Martin i en intervju den 3 juli 2006.

"Do what ever you do more enthusiastically and people will like what you do more.Chris Martin, Coldplay 9 februari 2009

Kan man hitta en smartare människa?
Sen måste bara slänga in en stor tumme upp för Monki, kan jag inte bara få en massa pengar?!



G E  M I G ! ! ! !

Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Monki är mitt liv!!! :D <3

2010-01-27 @ 20:42:10
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0