Feelin' great

Jag har numer världens snyggaste rum ♥
Ny möbel framför soffan, IKEA i mitt hjärta. "ny" Tv och min gamla stereo är tillbaka på plats.
Garderoben vänd ut mot rummet istället och en mysig fårskinnsfäll ligger framför så man inte fryser om fötterna under den långa processen när man ska välja kläder :) Lägg märke till de vackra affisherna på sidan, de kändes bara extremt rätt att plocka fram dem igen efter att ha bett mamma slänga dem för några år sedan. Jag ansåg mig stark nog att visa mitt nördintresse för världen igen :D
Och istället för fula bokhyllor satte jag upp en, bara lite ful, spegel som jag kan se hela mig i och även flyttat hårfön + plattång dit :)
Jag känner mig plötsligt väldigt mycket hemma i rum och i min soffa. Ska börja sitta i det istället. Soffor är underskattade, min är faktiskt grymt skön :) Nu ska jag käka glass o kolla film.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Oh, fan vad snyggt det blev! Verkligen mycket mer du ju :) Och det bästa va fårskinsfällen och affischerna :D Och det komiska är att jag också har dom xD <3

2010-01-21 @ 20:42:06
URL: http://diskoufot.blogg.se/
Postat av: Anonym

FINT! :D Nu måste jag komma upp och hälsa på igen snart :o :D

2010-01-23 @ 09:58:58
Postat av: Ebbsi

Grymt mysigt <3

2010-01-23 @ 13:14:22
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0