ska man skratta eller gråta?

Idag är en sån dag man gärna glömmer, stoppar långt bak i huvudet och inte plockar fram särskilt ofta. Tur som är så är jag bra på att göra det så imorn kommer det nog vara bättre.
Varför var min dag så piss?
Jo, jag har gått över gränsen från att vara övertrött och glad till bara supertrött och ledsen och lättretlig. Jag började på allvar gråta under en gruppindelning idag. Vi ska göra en ganska viktig och egentligen rolig uppgift i Svenska B, men som nu förvandlades till en helvetesuppgift. Inte nog med att vi inte får dela in grupperna själva utan vi hamnar med folk med helt andra betygsmål. Jag hamnar med Anders och BBB, de värsta tänkbara människorna i hela skolan. Den ena tycker att homosexuallitet är som cancer och den andra är bara en idiot i största allmönhet. Båda dessa människor är ingenting i mina ögon. Och de ska jag jobba med? Never gonna happen. Plus att tåget var en halvtimme försenat imorse och det tog mig två timmar att ta mig till skolan, dagen var liksom bajs redan från start :(
Sen har detta förstört min dag fullständigt. Körlektionen gick som smort och stallet var toppen. Sen tjafsade jag lite med mamma också som pricken över i:et, plus att jag inte mår någe bra.
Fyfan vilken dag, skönt att den är över :)

Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Men du tog dig genom den, någonting du kan vara stolt över (: <3

2010-02-01 @ 19:50:15
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0