Zzzz

Jag är helt död... Efter ännu en myskväll med sagan igår så fick jag inte mycket sömn inatt, fyra timmar har jkag lite svårt att klara mig på. Idrott ute i snön, svinkul men jobbigt, håret är fail och efter att både Andreas och Veronika har sagt snälla ungefär hundra gånger och kollat på mig med hundögon så kände jag mig "tvungen" att ställa upp på Öppet Hus ikväll. Suck, jag är för snäll helty enkelt, men dem gillar't ;) Och jag med, lite.


Men nu blire först mett i en och en halv timme, fint.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Förlåt snutt skrutt! Men jag blev väldigt glad att du va med :D Vi va ju grymmast, alla kommer börja på KG trots våra failade frisyrer xD <3

2010-01-20 @ 18:44:37
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0