Grill

Nyligen hemkommen efter en fantastisk kväll på Grill (Melkers krog) tillsammans med mig gudmor, Dolores. Som jag även är döpt efter för  er som inte redan räknat ut det. Sjukt god mat, champange och finfina presnter är sånt som slår jävligt högt en måndagkväll.
.
Efter att jag fick ett smycke, designat av självaste Efva Atling, höll Dolores ett väldigt fint litet tal om att fånga dagen och leva i nuet. Detta är det som mitt smycke symboliserar, "Carpe Diem". Jag började nästan gråta för min gudmor är så fruktansvärt fin. Och jag känner mig otroligt speciell när jag är med henne (inte för att jag inte gör det när jag är med mina fina, mne ändå), hon behandlar mig liksom som sin skatt, som sin dotter, fast på en helt annan nivå.
.
Sen har vi då DAGENS I-LANDSPROBLEM!
Sönderblåst hår. Jag behöver liksom inte säga något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0