mina älskade

Bror är här, det gillas!

Allan är halt, det gillas inte!

Veronika och Ebba kommer snart hit, det gillas!

Igår drack jag drinkar på Hard Rock, det gillas!

Jag har två dagars ledighet nästa vecka, det gillas!

Jag mår illa, det gillas inte!

Hm, "det gillas" tar överhanden. Men det där med hästen väger tungt. Och jag vill inte att det ska vara något allvarligt. Då deppar jag fan ihop. Han är ju in terapi. Min terapi kan inte vara sjuk. Det går inte. För då kommer jag gå under. Så snälla, någon, kan jag inte bara få må bra terminen ut? Snälla, rara? Jag orkar inte med fler halta hästar. Det har jag fått nog av, för en hel livstid...

 


Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag har ingen halt häst :D Fast jag har ju ingen Allan alls :( Men han kommer att vara på topp snart igen ska du se :D <3

2010-03-16 @ 19:21:53
URL: http://diskoufot.blogg.se/
Postat av: Augustanja

Really great site man!!

2011-02-17 @ 19:26:47
URL: http://augustanja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0