Seise the day

Älskar att träna. Onsdagar är den bäsa dagen i veckan, pissdagarna måndag och tisdag tar jag mig igenom med vetskapen om att jag får träna på onsdagen. Och efter onsdagen är det bara torsdag och fredag kväll och sen är veckan slut :D Bara en liten tanke.
.
Sen har jag klarat mig igenom mina två första dagar med "Carpe Diem" väldigt mycket bättre än vad jag brukar. Jag tänker liksom på det hela tiden när jag har det mot mitt börst under hela dagen. Jag suger i mig all lycka och kärlek omkring mig. Njuter av varje minut när jag får vara med de människor jag älskar. Fånga dagen.
.
DAGENS I-LANDSPROBLEM:
Mitt hår är torrt :(

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ja när jag sitter i skolan med alla korvarna runt mig är det riktig lycka! :) Carpe Diem <3

2010-03-11 @ 21:57:06
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0