Spruckna skossingar

Idag avled mina Converse. Mina älsklingar, har använt dem jämt de senaste månaderna. (kanske därför de gick sönder...) De sprack, bara för att jag sträckte på tårna för att se ut genom fönstret. Suck. Det var ett hårt slag. Sen har jag även mått fysiskt dåligt för att vi kollade på "Last king of Scotland" i skolan. Typ skitbra film, sådär bra så man verkligen lever sig in och inte kan sitta still för det kryper i hela kroppen. Men jag började gråta av den, trots att den verkligen inte var sorglig, utan bara fruktansvärt, äckligt, hemsk. En såndär verklighetsfilm där man egentligen inte vill veta verkligenheten, vill inte veta att sånt händer i verkligeheten. Hela tiden. Uganada, 70-tal, Amin. De flesta vet vad jag talar om.
.
"You are a child. That's what so fucking scary about you."

Kommentarer
Postat av: Veronika

Fy fan, chocken satt i länge efter den där filmen.. Och sorg på dina skor :'( Fast nu har du en anledning att köpa nya :D

2010-03-30 @ 20:52:42
URL: http://Diskoufot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0