svartskalle

Yep, jag är numer svarthårig. Jag gillar det mucho!
Något jag däremot inte gillar är att det känns som om att mitt liv består av att sitta framför datorn och skriva om konvergenszoner, demografi och lokaliseringsfaktorer. Även på spanska och räkna om små onödiga siffror och det "mystiska talet e" Wow. Extremt intressant och roligt! Verkligen! (Om jag säger det tillräckligt många gånger kanske det blir så)
.
Min fredag bestod av negativ stress så det bara skrek om det. Höll på att svimma sittandes, svarta fläckar framför ögonen, kunde inte fokusera blicken på min lärare som satt en meter framför mig. Kallsvettades och skakade. Visst låter det fantastiskt? Underbart det här med stress.
.
Nej, nu har jag en dag framför mig med plugg i tonvis. Om jg börjar nu (kl 08.00) så har jag iaf typ 15 timmar på mig innan jag ska sova. Så det är väl bara att köra igång.
.
Ha en bra dag, ni som kan slappa och njuta av att det är söndag!

Kommentarer
Postat av: erica

malin, så kan du inte ha det, du ska orka ett helt år till, det är inte värt det :(

2010-03-22 @ 21:10:08
URL: http://ecsm.blogg.se/
Postat av: Veronika

Du är finfin som svartrockare :D Men du måste lugna ner dig, trots att det är bajsmycket.. <3

2010-03-22 @ 21:33:09
URL: http://diskoufot.blogg.se/
Postat av: Malin

jag vet, skulle behöva gå någon slags "stressa-av-kurs" typ :)

2010-03-22 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0