om ni undrar var jag är så är jag nergrävd i matteboken

Y prim är lika med tio upphöjt i två minus lg fyra och lg ett minus x är lika med fyra och blablabla. Usch! Men, mindre än EN VECKA kvar sen behöver jag aldrig mer räkna matte i hela mitt liv. Eller ja, det kommer säkert gå åt helvete med Matte C så måste jag göra om kursen nästa år istället, jaaa! Skulle vara likt min tur...

Nejnej, nu ska vi inte vara såna, tänk positivt!

Jag och V kom fram till att vi äntligen kan andas, efter ett år av blurr. Ja, blurr. Dimma, stress och ångst för min del. Jag minna inte mycket från det här året, har varit inne i en isolerad bubbla och äntligen har den gått sönder. Jag kan andas igen! Dra in den friska luften i mina lungor, vi måste börja leva.


Kommentarer
Postat av: Veronika

Fan vad vi ska fira när matte C helvetetär över! :D



Och gud vad det är skönt att äntligen se ljuset och känna att stressen snart är över :) <3

2010-05-20 @ 17:45:52
URL: http://discoufot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0