I wish I could but I don't want to

Nej, ska jag söka universitet? Ska jag ta studenten om mindre än 200 dagar? Nej, det kan inte vara jag de menar. Gick inte jag i högstadiet alldeles nyss? Ändå får jag broshyrer hem om studentflak och skivor, mycket märkligt. Nej, men seriöst. Vad hände med alla år? Hur ska jag kunna välja en utbildning att gå? Jag vet var jag vill bo och studera, men vad? Har ringat in typ trettio olika kurser och kandidat-utbildningar. Fint. Verkligen.
.
Panter ligger bredvid mig och sover i soffan, jag vill så gärna vara honom just nu. Jag vill gärna stå i Danmark och dansa med herr Hellström istället för sitta här med beslutsångest. Mycket hellre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0