Aj! typ

Haft en fantastisk helg i skärgården tillsammans med papps, chefen o kompisen :) En fin avlutning på dagen blev en nära-döden upplevelse på ridbanan. Det är alltid lika kul att få 600 kg häst över sig, bara sådär. Dessutom vara typ en-två meter ifrån att bli klämd över ett staket. Insåg i efterhand att det kunnat riktigt, riktigt illa. Två steg bakåt och jag hade kunnat bryta ryggen. Känns sådär. Men tur att man har tur! Blev mest chockad, men mitt ben gör fruktansvärt ont. Det bränner som tusan nu och har börjat svullna. Så jag hoppas jag kan gå imorgon för det vill jag! :D Tur vare också att pållen klarade sig utan en skråma och likaså sadeln :)

Kommentarer
Postat av: V

Gör inte illa dig hjärtat! <3

2010-09-27 @ 19:51:31
Postat av: jessan

usch va rädd jag blir av att läsa det här! maaalin inte oooookkkk :( tur att det bara var benet som fick sig ett lyft, <3 <3

2010-09-28 @ 10:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0