Drömmande

Andra är effektiva och bakar och står i. Pluggar och gör bra saker. Jag, ja vad gör jag? Jag drömmer och längtar. Kan sitta och se bortom horisonten långa stunder med musik i öronen. Koncentrationssvårigheter är något jag annars är främmande med men som nuförtiden tycks bli allt mer vardagligt. Jag drömmer mig bort, mot en framtid och ett liv som jag längtar till. Vad hände med "Carpe Diem" och att leva för dagen? Den filosofi jag vanligtvis lever efter? Som jag vill leva efter för jag är ju nöjd med mitt liv nu.
.
Men jag tror jag ska fortsätta drömma, bort i tonerna och poesin. det är ganska trevligt och mycigt och jag tror inte det är något negativt, men jag behöver nog någon som slår ner mig tillbaka på jorden någon gång ibland. Det är nog det mammor är till för.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0