Hjärtat rakt ut

Jag längtar redan till nästa sommar när jag får åka på festival igen, jag saknar det redan. Jag älskar att sitta i en solstol, dricka cider och prata och spela ölspel (tyska som svenska). Skratta, dansa, gråta och vara smutsig, svettig och trött. Jag älskar mina tjejer, vårat tält med gardiner och att jag lyckats Håkan - frälsa två personer till. Jag älskar att jag lyckades fånga Eruc Saades hatt till min fina Anna och att jag har pratat med Simon Ljungman och nästintill dött av blotta närvaron av Hurricane, Finn, Oscar, Stefan och Simon. Jag älskar The Ark och jag älskar att dansa och att försvinna in i musiken. Försvinna in i min egna värld, lägga handen mot bröstet och bara känna mina egna andetag, min hjärtas slag och basen och trummorna i musiken, känna en väns hand i min och höra rösten av något fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: V

Åh vilken stor plats du har i mitt hjärta <3



Och det har allt det där andra också, åh så fint med festival!

2011-08-01 @ 17:23:08
Postat av: Anna Lincoln

Jag älskar DIG! Saknar er alla redan <3 Sjukt bra dagar!!!

2011-08-01 @ 20:27:58
Postat av: Anonym

nästa år vill jag vara där och dela det med dig <3

2011-08-02 @ 10:38:14
Postat av: jessan

det senaste var från mig såklart hihi

2011-08-02 @ 10:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0