nattvandrare

klockan är nu 05.08 och jag har fortfarande inte somnat, ovärt. Gick ner, försökte kolla på TV, fanns inget jag ville se. Tog en brödbit, för vi har ingen ost hemma, och hämtade Lejonkungen. Så jag ska försöka somna till en film åtmistone, vi pratade om den ikväll och om hur bra den är så jag blev sugen. Får se om jag somnar alls eller om jag åker till stallet om sisådär två timmar och rider och sover ett par timmar sen istället... Hatar mitt liv. Men imorgon (idag) ska jag i alla fall först upp till Tierp och hälsa på min Lisa och kolla på fina hästar och sen ska åka till Ö-by och träffa världens bästa tjej. Can't wait, kan jag inte bara somna snart så det blir imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0