pusselbitar

Just nu gör jag inget annat än jobbar, pussar lite på Brallan ibland också förstås. Sicken tur att jag stormtrivs med alla på jobbet och att det är riktigt roligt so far! Det känns som att jag jobbat där väldigt mycket längre än jag har. Nästa vecka blir dock ett riktigt pussel med två jobb som behöver mig och jag behöver dem, men dessutom behöver jag Håkan, dans och umgänge med fina vänner. Det blir intresssant att se hur det utvecklar sig, håller alla tummar jag har och ber till övre makter för att jag kan få ihop det så jag får se min käre magiker i hatt och lockigt hår en sista gång för i år (troligtvis). Om inte, blir jag ledsen i ögat.
.
.
Min bentvilling är så sjukt saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0