jakten på lycka

Hur bra kan man må? Hur bra får man må? Hur länge håller sig lyckan i? Några frågor jag ställer mig någon gång ibland, extensiella frågor likaså. Jag har inget direkt svar, men jag vet att man får må så bra som jag mår, det är helt okej, nästintill väldigt bra. Hur länge den håller sig är däremot en svårare fråga, men min glädje och allmänna "nöjdhet" har hållit i sig i över en månad nu. Jag gillar det, nej jag älskar det rent utav. Aldrig någonsin har jag uppskattat det lilla så mycket som jag gör nu. Fågelsång och en solstråle kan göra min dag.
.
Och dessa söta små bakterier får mig att le varje gång :)

Kommentarer
Postat av: V

Livsnjutaren nr 1 :D Älskar <3

2011-02-10 @ 13:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0