Life is life

Jag kunde inte sova igår för jag låg och funderasde så fruktansvärt mycket. Jag funderade på allt som händer efter första juni, eller fram för allt vad som händer..? Samtidigt som jag inte vill planera så tycker jag det är otroligt jobbigt att inte veta hur mitt liv kommer se ut och hur det ska gå ihop.

Men min kväll igår var fin, träffade en struligt vän som jag inte sett sen i juli, vi skrattade och pratade som aldrig förr. Jag kokade tortellini klockan 22.15 och åt den sedan. Jag kollade på matlagningsprogram och skrattade så jag tjöt i min ensamhet. Jag lyssnade på var melodi, ton och ord i en av Håkans finaste låtar samtidigt som jag kände Allans mjuka mule under min hand och hans doft i min näsa ( i mitt huvud alltså). Livskvalitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0