det kanske finns ett slut?

Vi hade studentmöte idag och gick igenom en grovplanering över hur vår dag ska se ut. I had the time of my life spelades och känslorna kom rusande. Shit, jag börjar faktiskt förstå att det snart är slut. Undrar hur jag kommer känna när jag vaknar (om jag vaknar) den andra juni. Troligtvis väldigt mycket sorg, glädje, lättnad, panik, ångest och ja, det mesta. Jobbigt kommer det bli men ändå fantastiskt.
.
Hade fått betyg på lite grejer, bästa betyg på det mesta, det som låg lägre var helt väntat men även ganska irrelevant för slutbetyget. Shit, jag kanske får ihop det här ändå? :D Hoppet har tänts, typ.
.
Now I've had the time of my life
No I never felt like this before
Yes I swear it's the truth
and I owe it all to you

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är grym Mallan, så let's owe it all to you!



ps. Om du inte vaknar den 1 juni ringer jag och väcker dig. Jag lovar! ds.

2011-03-28 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0