knasdag

Nu har jag bestämt för mig att ta tag i mitt liv och faktiskt börja agera och inte mera vara sjuk och vara hemma och dega. Nu i två dagar har jag suttit i skolan till 17.30, dags att göra det lite oftare så att jag får något gjort. Det är bara 89 dagar kvar och paniken börjar komma krypandes, framför allt med projektarbeten och sånt.
Därför är det nu extra viktigt att ta vara på all den lediga tid jag har. Jag tänker göra precis vad jag känner för med den tiden, för att kunna hålla humör och motivation uppe. Till exempel borde jag inte spendera den här, framför datorn utan med något jag verkligen älskar, tonerna som får mig att vilja flyga iväg till sommar och sol och student när alltig är slut. Toner som får mig att vilja leva lite extra och samtidigt vilja dö. Jag ska spendera den med fina vänner och fina djur. Vännerna har ju tyvärr inte mycket till ledig tid, så det får väl bli djuren helt enkelt, men det är helt okej.
Mycket kramar och leenden, mycket skratt och mycket spontana idéer som får en att orka dagen och gärna nästa dag också. Men idag är idag och nu ska jag duscha, sen krypa ner under täcket i mitt kalla och alltför stökiga rum och lyssna och titta på en 28 år gammal Håkan som rusar runt i eufori och skriker och gör armhävningar på scen. För det vill jag göra nu.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

PUSS!!

2011-03-03 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0