hemkommen från The Globe

Jag är så galet supertaggad inför nästa år, vill egentligen bara att det här året ska ta slut så 2012 kan få komma. För herrejävlar vilket bra år det kommer bli! Efter en heldag på globen med min bästa Linnea så känner jag bara att "åh, jag vill köpa en till häst, jag vill ut tävla (NU), jag vill flytta till Fredrik & Linnea, jag vill träna och jag vill också vinna en Volkswagen och fräsa omkring nere i Globen. Som Stefan sa "Det där är ni om fem år". Ja fanimej, taggad är jag och viljan finns definivt, jag vill at världen med storm. Sen blir det inte alltid som man vill (oftast inte) men om det finns tillräckligt med vilja så är ingenting omöjligt. Så nu ska jag läsa lite hästanonnser (bara på kul jag loovar..) och vara stolt över mig själv och min pålle. Men mycket över mig själv, för jag är faktiskt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0