at work

Jag vill ha en ziperall, jag kan inte hjälpa det men jag måste ha en! Fast den får ju gärna inte kosta tusenlappen. Jag vill ha en sån, med mjuk och lurvig insida tillsammans med mina nya sockor med mjuk och lurvig insida. Sen vill jag krypa ner under en filt i min säng, slå på en bra film och stanna där i några timmar. Inte vill jag sitta här i alla fall på detta fullkomligt meningslösa jobb. Ser verkligen ingen mening med vad jag håller på med, jag skulle lika gärna kunna gräva en grop och fylla den igen, all night long. Jag bryr mig liksom inte längre, jag skiter i om kunderna tycker bilen är skitig och jag skiter i om papperskorgarna svämmer över. Fuck it.

Kommentarer
Postat av: jessan

you go girl!

2011-09-28 @ 08:34:44
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0