13 januari 2012

Jaahapp, då var man 20. Gammalt... Men det var första gågnen på länge jag var riktigt exited inför födelsedagen :D Igårkväll efter tolvslaget skålade vi i bubbelvin och myste, och sen hade jag svårt att sova, knasigt! Nu på förmiddagen har telefonerna gått varma och min logg på fb är fullproppad, trevligt att känna sig lite poppis :D Fina presenter fick jag av päronen och fler väntas imorn och på söndag, hurra för mig! Ikväll ska jag äta en god middag med god efterrätt sen ska jag tagga till och sticka ut på KC och dansa några timmar, yehey :D
.

Kommentarer
Postat av: Vronkan

GRATTIS!! Njut som satan :D <3

2012-01-13 @ 14:33:05
URL: http://vronkansfoto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0