20112012

Dagen har gått i bakfyllans tecken, precis som det ska vara 1a januari, jag borde vid det här laget vara faster any time now. Fett med coolt. Året har inletts fantastiskt bra faktiskt. En härlig kväll igår med massa skratt, pratt, fyllesms (som man läser idag och tänker ungefär "ååh neej..."), glasskrig, dusch med kläderna på och en himla massa annat jättefint. Jag saknar tjejen som är på NZ, min längtan dit är helt otrolig. Bara två månader och 19 dagar kvar innan vi åker. Coolt? Svar ja punkt.
.
Jag ska väl göra den årliga årskrönikan, även fast det mestadels varit major händelser i år och inte särskilt många små, men här kommer den!
.
Januari- Jag fyllde 19, det var väl typ det som hände under årets första månad. Eller juste, jag bytte stall också och sa "byebye" till gamla äckliga Bromsta!
Februari- Jag höll på att köra av E4an två gånger under samma helg, trevligt, not. Jag var på Håkan i Linköping, första av många det året. Dessutom fyllde Videungen ett helt år!
Mars- Hade en himla massa att göra i skolan, berg som skulle betas av och ingen ork. (Konstigt att skriva om skolan, känns så långt borta...) Vi var även på Robyn på Cirkus, väldigt häftig upplevelse!!
April- Var på Håkan igen, den här gången i Norrköping, otroligt bra var det! Mamma och Veronika med, galet värt! Fortfarande äckligt mycket att göra i skolan, sådär så man får panik och bara vill gräva ner sig någonstans.
Maj- Var i Örsundsbro med massa fina människor och ägnade mig åt en himla massa motion och pepp. Riktigt härliga dagar! Sen hade vi studentskiva som gick i tequilans tecken, hade jävligt kul med minns inte så mycket, bara att jag skrattade himla mycket! Och så var vi hos bästa Andreas som bjöd på middag och han fick massa presenter av oss och det var bara superhärligt och jättejobbigt.
Juni- Studenten, den bästa dagen i mitt liv, en av dem i alla fall. Helt fantastiskt häftig dag med mycket tårar, skratt och dans. Och en avslagen tand på det! Sen var vi i Grekland också, de bästa tjejerna! En extremt välförtjänt semester med Ola Salo som krydda. Och Anna tog studenten också, min älskade syster.
Juli-Storsjöyran hände, lite mer Håkan och fest och festival och underbart. Jag jobbade en del, men inte mycket.. Var uppe på Höga kusten med familj och släktingar och besökta massa nya, vackra platser!
Augusti- Jag fick jobb på Golfen, jobbade mitt längsta jobboass någonsin a la 17 timmar, men det var det värt! Träffade en himla massa nya människor och öppnade dörrar till nya möjligheter! Såg Håkan i Uppsala, en av de bättre spelningarna, otroligt fint med lite andra låtar och lite mindre och intimt typ :D
September- Jobbade mest väldigt mycket, galet mycket rent ut sagt. Sisådär 22 lax efter skatt, och jag tjänar inte särskilt bra..! Var och såg Håkan igen med Lovisa och Veronika, på ett PROPPfullt Grönan och även The Arks sista spelning någonsin, på även det ett proppfullt Grönan. Underbara kvällar båda två, indeed. Red dessutom min första felfria 1.20 på Bralle, en fantastisk känsla, glädjen och lättnaden var otrolig! :D BOKADE RESAN!!
Oktober- Ute och festade med jobbet, en otroligt rolig dag och kväll, oförglömlig på alla sätt och vis. Annars hände inte mycket. Kvalade in till 1.30 med Bralle, det var sjukt stort och häftigt, kom fyra i 1.20 på den tävling, älskade häst!
November- Gjorde inte många knop, tränade mest och hängde med blondinen.
December- Jobbade julbord, nya erfarenheter. Tog mycket ansvar, sa vad jag tyckte och tog tag i vissa saker.
.
Jävla bra år, 2012 ska bli even better. Fick nyss veta att jag nu är faster till en liten flicka som är 53 minuter gammal. Hur häftigt?! :D Lycka, året kommer fortsätta på samma sätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0