It sucks to be you right now

En jobbig dag idag, fruktansvärd. Jag är så glad för mina udnerbara vänner som kan liva upp mig ändå! All kärlek till er ♥ Det är ju liksom inte mig det är synd om egentligen, inte alls, egentligen är jag glad. Men det blev bara så påtagligt, att det var jag som fick ansvaret att berätta allt. Jag ska sluta prata om det här för det är inte många som förstår vad jag pratar om och jag tänker inte ta det här i vilket fall.
.
Var väl kvar på jobbet typ tre timmar längre än vad jag tänkt, men det var ganska mysigt, bara gå runt och pyssla, precis vad jag behövde. Kröp in i min one piece när jag kom hem, somnade för att sen vakna och sen kolla på en fruktansvärd film som alltid ger perspektiv och rullar igång en himla massa tankar. Har så fruktansvärt många tankar i huvudet att jag ska (försöka) springa imorgonbitti för att rensa skallen lite. Kommer behövas. Annar är det risk för sprängning.
.

Kommentarer
Postat av: Ella

Gott.

2012-07-15 @ 11:07:34
URL: http://www.sparkdrakt.se/
Postat av: Emelie

Vilken fin blogg du har! :)

2012-07-18 @ 18:26:31
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0