Död dag

Herregud vilken seg dag, har i princip va suttit av tiden här på jobbet och nu är det bara en timme kvar!

Imorgon drar vi ju till Peace and Love, idag har jag anmält mig till tävling nästa helg i fyra dagar, åker upp med Fredrik och bor tillsammans allihopa. Ganska amazing om du frågar mig. Som om inte det var nog har vi fått tag i biljetter till Swedish house maffia i november, det kommer bli sjukt fett. Den dyraste festen någonsin men det är troligtvis galet värt!

Veckan bjuder på härligheter men jag hade antagligen varit väldigt mycket mer peppad om det inte regnat så förbannat. Men vad tusan jag kommer säkert inte bry mig när vi väl är där! Jag planerar att vara full fram till nästa måndag, träffa massa folk, kanske stjäla en kyss eller två och dansadansadansa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0