Kallaballik

Det är så mycket som händer nu att inte ens jag hinner med. Vi åker om tio (!) dagar, bort från allt, vilket känns otroligt fantastiskt underbart samtidigt som jag har panik. Jag har precis flyttat med Bralle, vilket är en omställning för oss båda men so far känns det riktigt bra och allt liksom bara löser sig och flyter på. Jag har inte pratat med eller träffat mina älskade vänner på hela veckan eftersom jag jobbat och varit sjuk och sånt. Det känns jättekonstigt för jag brukar träffa dem i alla fall en gång i veckan. Känns tomt och ensamt, snyft. Men då kanske jag uppskattar deras sällskap mer i två månader haha.
.
Jag mest bara hostar, sover och jobbar, och är i stallet förstås. Kul att man träffar sin torra kollega oftare än sina bästa vänner. Tjoho. Jaja, bara den här natten och en till kvar innan ledighet!! (I en dag, maha.) Sen jobb fyra dagar till nästa vecka och sen åker vi!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0