Shake that boody

Vad roligt det är när man kommer hem från en lång resa, känner att man verkligen varit saknad av många människor. Det är en underbar känsla, att känna sig älskad och behövd. Fint, det här med livet är väldigt fint. Dessutom känner jag att jag har vuxit som människa, jag tar mer ansvar och mer plats. Det märks på jobbet när man för en gång skull får uppriktigt beröm av en av cheferna (som egentligen hatar mig) som på riktigt tycker att jag blivit riktigt duktig (när jag inte jobbat på fem månader). Känns så otroligt skönt att känna att man tillför något :D
.
Kvällen spenderas framför Eurovision i min ensamhet tillsammans med två fisande hundar. Efter att ha fått erbjudande (och tjat) om att följa med Storken till KC och sitta o dricka drinkar på jobbet, så känns det här jävligt ljummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0