Well I'm back

"How do you pick up the threads of an old life when you you know in your heart, there is no going back?" Jag vet inte riktigt hur jag ska leva här hemma? Vad ska jag göra härnäst? Måste jag ta tag i mitt liv nu? .
.
Hm, jag börjar nog med att äta min favoritmiddag med mina favoritföräldrar, äta en god efterrätt och visa bilder och filmer och bara mysa. För att sen krypa ner i min älskade säng och kurera bort den här äckliga Bali-sjukan. Imorgon ska jag pussa sönder Bralles maskros-mule lite till, fixa och trixa i solen och träffa mina underbara resekompanjoner på kvällen. Lördagen bjuder på picknick i staden med stort U och sen mys med finaste. Söndagen tänker jag spendera i Rävsta och kolla på hoppning och heja på Fredrik och alla andra.
.
Sen, kaaanske, kan jag börja ta tag i mitt liv. Eventuellt börja jobba. Hm, måndag finns inte i min värld just nu.
.
Kan. Inte. Fatta. Att. Jag. Har. Gjort. Det. Där!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiiint! Vi måste nerhällda varandra när jag kommer hem också. Hur ska jag kunna plocks upp mitt liv?! Fattar inte hur det ska gå till...Puss

2012-05-18 @ 00:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0