Mer chili än mellanmjölk

Nu har det lugnat sig lite på jobbet, den här vecka i alla fall. Jag har hunnit med mig själv en del och till och med hoppträning och Coldplay! Vilket var så jäkla awesome, riktigt spektakel rent ut sagt, sjukt värt sådär mitt i veckan. Fix you var bäst som alltid, jag stod bara och blundade och drömde mig bort till gamla tider och det var riktigt underbart. När vi sen fick veta att Paradise skulle live-broadcastas över hela världen till förmån för en Cancer-gala i USA så blev publiken minst sagt vild. Epic.
.
Annar letar jag lägenhet i närområdet, trött på att bo hemma nu och jag vill väldigt gärna ha mitt eget. Päronen har varit hemma i två dagar och jag vill redan fly fältet och jag vill inte ha den realtionen med dem. Tror att det skulle vara väldigt mycket bättre för mig om jag bodde någon annanstans. 
.
Jag är lycklig över att ha hittat mig själv äntligen, önskar bara att det vore mindre komplicerat. Men vad tusan, vad vore livet utan lite drama? Jag är inte mellanmjölk, det är inte så jag jobbar, jag gillar inte när det är tråkigt. Och imorgon väntar tävling i Märsta med Anna som groom, woopwoop!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0