att det ska vara så svårt

Att det ska vara så himla svårt att komma igång med plugget, jag sitter liksom och bloggar på skoltid och har noll insperation till att skriva, förutom här då ^^)
Alla jobbar bra med våran EU-uppgift, men jag kommer inte på ett skit... Liksom, är Holland med i EU, och visst är det inte emot lagan att knarka där? Eller? är jag heelt ute och cyklar nu, typ..?

Jag längtar som fan till helgen, då blire ju jullov, julbak, julpynt, julmys. Hoppas bara på lite snö på toppen, det skulle vara great. Har liksom noll julkänsla, det är tråkigt, tänk om jag har blivit sådär vuxet tråkig som inte längre kan glädjas av julen på samma sätt? Usch och bajs säger jag på det... kan man inte bara få vara barn föralltid? Allting var så mycket bättre då, höjden av glädje var liksom när man fick en tia av tandfen eller när man fick godis bara sådär. man var ledsen när man hade skrapat knät, men då var det liksom över på tjugo sekunder.

Nu är höjden av glädje något helt annat och när man är ledsen är man ledsen i en vecka typ. suck.

jaja, nu ska jag väl kolla upp om man får knarka i Holland och om dem är med i EU :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0