Mälarhöjden :)

Idag var jag och tävlade, dubbelnolla i 90, åttondeplacering :D Skitnöjd, hon var så duktig min lilla älskling. I en meter så hoppade hon super 1.2 och 3. På fyran blev det missförstånd helt och hållet, jag vet faktiskt inte exakt vad jag gjorde, men fel blev det. Hon landade mitt i och jag höll på att ramla av, men jag gav mig fan på att inte ramla av så jag kramlade mig fast! ;) Hon hoppade sedan resten av banan klockrent, alltså fyra fel. Är supernöjd med den här dagen. Det var liksom fyra timmar mellan klasserna, så jag förstår att hon var lite loj och grinig. Hon var skitjurig på framhoppningen, men det växer hon väl från någon gång också :)

Jag och Linda sprang ner till Mälaren och stranden och tog vårat första "dopp", vi hade tyvärr inga badkläder, men jag hade fan inte bangat :P Det var ganska najs, men det kändes som att vara tillbaka i Egypten när vi var på stranden, hördes typ bara arabiska ^^ Och, nej, jag är inte rasist!
Men det var en grej som jag och Linda blev lite förundrade över. En ganska stor familj med arabisktalande människor hade tagit med sig en uppblåsbar pool till stranden (?), men grejen var den att ungarna satt i poolen med kläder på och det var inget vatten i (?) konstigt, tyckte vi ^^

När jag kom hem så däckade jag på en gång, skitont i magen, typ magkatarr trodde mamma. Jag höll på att svimma, det gjorde fuktansvärt ont iallafall. Kollade på "inför melodifestivalen", så jävla rent ut sagt dåliga bidrag. Det var ett från, typ, Lettland eller nått sånt. De hade klätt ut sig till pirater och sjöng om att de var "The wolfes of the sea", så dåligt! :O Det blir bara värre och värre för varje år, herregud. Alla bara gör till sig så mycket de kan. Piraterna från Lettland hade breda smil, men deras ögon var helt utryckslösa. Vad är meningen liksom? ^^


suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0