mys

Nu blir det på med stora tjocka tröjor och mjukisar och så blir det mys framför tven heeelaaa kvällen lång.
Ska även torrspela på pianot lite, ska typ redovisa imorn. ^^ Fast jag tränade pyttelite grann idag i skolan på ett piano som faktiskt lät (!) och det lät inte så tokigt :D
Kollade även på American History X idag på SO:n, den var fruktansvärt hemsk och bra. Skitbra för alla nazister att se den. Det avskräcker nog en del också. Jag kan även fortfarande inte förstå det hela konceptet med rasism och nazism, men det är väl kanske bra... "/

Jag känner nu att tröttheten börjar ta kål på mig.
Jag har haft värsta cp-huvudvärken hela dan. På fysiken var det värst. Det typ svartnade framför ögonen och Carin sa att jag var helt blek. Orkade typ inte ens hålla ihop käkarna så jag satt och gapade hela tiden x'P
hade ingen spanska så fick sluta, åkte ner till Willys med Sofia och köpte godis, då fick jag lite sockerrus och blev piggare. Men orkade inte rida, nån gång kan jag väl få vila, min bästa vän latmasken tog överhanden helt enkelt.
Neej, nu ska jag gå oh kolla på Svampbob, om inte det redan har varit :)

Chao ♥


Kommentarer
Postat av: mackebus

o så fick inte jag träffa er i dag ju..... suck...

2008-05-21 @ 18:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0