gråt för en månad?

Igår grät jag nog så mycket som jag normalt gör på en månad, konstant i en halvtimme. Ni vet så mycket att man inte riktigt kan andas?

Men det var så skönt. Det var inte av någon ledsam anledning egentligen, men när jag gått hela dagen och oroat mig och mått illa för något och sen när jag tillslut släppte ut allt så var det så skönt. Själva huvudgrejen var att båda mina päron var skitförbannande (trodde jag) för något jag gjorde i somras. Först var både jag och mamma skitsura på varandra men det övergick sedan till att båda var ledsna. När jag hör henne säga "Hej snuttan" när hon svarar så brast det bara. Men hon var inte arg längre, hon var bara ledsen över att vi inte har förtroende för varandra. Men vi hade nog det bästa samtal vi någonsin haft tror jag och nu känns det som att jag kan prata lättare med henne om allt. Det känna som att vi har tagit ett steg närme varandra och det kan ju aldrig vara fel mellan mor och dotter?

Jag berättade allt, så nu vet hon och behöver inte undra eller oroa sig mer. Nästa gång jag ska ut och festa så kommer jag tala om det för henne, "mamma jag kommer antagligen dricka ikväll. Men jag kommer vara med männsikor jag litar på." och det kommer inte kännas jobbigt alls. Skönt.

jag älskar dig mamma ♥

Kommentarer
Postat av: Veronika

Grymt bra gjort snuttan, är stolt äver dig <3

2009-10-16 @ 12:23:46
Postat av: e

mor och dotter är bland det viktigaste som finns, det inser man inte minst när man är på väg att mista det. förstår att det måste kännas skönt, låter som det löste sig på ett bra sätt.

:)

2009-10-16 @ 22:26:34
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0