E N S A M

Nu har sommarlovsandan slagit till, jag sover mest hela tiden och gör inte mycket. Det händer mycket omkring mig som jag mest bara vill gömma mig ifrån. Jag vill inte att mina finaste och bästaste vänner ska må dåligt. Kan du bara visa ett tecken på att du lever? Jag finns hos dig, jag bara försvann en bit på vägen, jag är fortfarande din vän och du vet att du behöver oss nu mer än någonsin. Lite så är det.
.
Idag ska kvällen spenderas med fina Jessan, Anna, Jullan, Frida, Viktor och kanske några fler. Det behövs. Människor runt omkring mig behövs nu. Imorgon väntar världens finaste Ebba som jag saknar ihjäl... Vi ska krama sönder varandra wihi :) Nästa vecka är det kurs i Enköping, Jobb, MIDSOMMAR! och sen Peace'nLove ♥

Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Äntligen fick jag träffa dig min fina <3 och nu är det bara några dagar kvar tills det bästa på sommarn börjar!

2010-06-20 @ 13:16:05
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0