årets sämsta helg avklarad

Brallan vägrade transporten, därmed ingen tävling. Det var längesen jag var så fruktansvärt arg, är nästan aldrig arg på honom, han är ju oftast en ängel. Men idag var han billig... Jag fick istället torka tårarna och rida ut i den fins solen som visserligen värmde men den läkte inte riktigt såren över ett sådant misslyckande. Fuck it.
.
Dessutom är Håkan endast en halvtimme bort och jag är inte där. Det är nog det som smärtar mest nästan. Jag vill inget hellre än att begrava mig i mitt täcke med hans skeva stämma i öronen och inte resa mig på några dagar. Jävla skitdag, skithelg.
.
.
Din dumma idiot, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: v

Men snart ska vi ju på Håkan och dansa hela natten!

2011-03-07 @ 19:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0