Älskade Jussing-maffian

Jag har haft en supermysig dag med min fantastiska familj. Julkänslan har legat på typ noll men det gör liksom inte så mycket längre för det är så bra när alla är tillsammans för en gång skull och bara pratar och har det bra. Att vi ger varandra presenter är ett plus i kanten och det är riktigt roligt att göra teater för barnen med tomten. De tycker det är så spännande så man nästan blir som ett barn själv. Det kommer ändå aldrig bli som min barndoms jular igen och det är mening att försöka få det att bli så heller. Det är bra som det är nu också, ändå.

Jag var så nöjd att det gått en hel dag utan att jag tänkt på dig. Men så blev jag ensam, och kan inte sova. Då blir det som det blir. Åå kan det inte bara bli bättre snart? I'm losing my mind. Och du märker det inte ens det är det som är det värsta. Fuck it..

Har hur som helst haft en väldigt bra dag allt som allt. Massa kärlek till min fina familj, jag älskar er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0