Nya lyan

Andra natten i lägenheten nu då! Vingar kämpat hela helgen och kommit i ordning med det sista idag. Underbar känsla att ha sitt alldeles egna! Dock sov jag kasst första natten då katten (som fick följa med!) har hållit mig vaken då han inte riktigt kommit till ro än. Men den här natten hoppas jag på bättre sömn. Har dessutom haft en stressig, men rolig, dag på jobbet så jag och kombon är helt utslagna!

Men känslan att sätta sig i SIN soffa, laga sin egna mat och inreda precis som man själv vill, göra som man vill och äta som man vill utan att någon kommenterat det. Underbart. Jag känner också redan hur relationen till mina föräldrar är mycket bättre sen jag lämnade mitt barndomshem för typ ett dygn sen haha..

Utsikten just nu från sängen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har ni flyttat? :)

2012-12-07 @ 09:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0