Som en kniv i magen

Jag saknar dig även fast du sitter bredvid mig, saknar dig så mycket så det gör ont i hela kroppen. Att något så nära kan vara så långt bort, att du kan vara så långt bort. Du är inte här längre och allt det här är svårare än vad jag trodde.

Nu förstår jag vad alla kärlekstexter handlar om. Jag trodde jag förstod förut men nej, nu förstår jag hur det är att vara heartbroken på riktigt. Jag har ju varit med om roligare saker...

För att byta ämne totalt är det ju julafton idag (igår eftersom klockan är halv fyra på natten) men jag har bara firat lite mini eftersom min julafton inte är förrän på onsdag. Fick en spadag av min bästa fru i Sigtuna, så galet välbehövligt när vi haft så mycket att tänka på båda två och jobbat så sjukt mycket. Jag älskar dig och tack för att du alltid säger vad du tycker och för att du alltid finns för mig. Du är nästintill perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0