Sitter i en bubbla

Efter en helg med smått och gott så är jag helt slut. I fredags var jag med Ebba i Uppsala och kolla i affärer och sen  Lejonkungen i 3D för att sedan avsluta kvällen med en flaska rötjut och italienskt. Mycket fin kväll om du frågar mig, troligt välbehövd. Tål att sägas att jag och Anna gick över en mil under dagen! Igår var jag på Jens Fredricsons clinic på Jällaskolan, otroligt inspirerande och jag gick omkring med ett leende på läpparna resten av kvällen/natten!
.
Efter jobb under natten (inte lika inspirerande och glädjande som clinicen dock...) så har dagen mest spenderats i sängens tecken förutom några guldtimmar i stallet. Nu är det snart midnatt och jag sitter i min nya röda (!) soffa med en underbar, enorm, fotpall, och kramar min gosekanin Stampe medans jag lyssnar på musik i Sagans anda. Musik som fullkomligt omsluter hela rummet och hela mig och jag mår barta mysigt fint. Önskar bara att jag hade någon här som kunde dela det med mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

imorgon hjärtat, imorgon!

2012-01-23 @ 00:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0