Helvetesvecka

Jag måste få klaga lite, här kan jag göra det. Jag har jobbat nästan 80 timmar den här veckan, dvs dubbelt så mycket som man ska och jag har haft så mycket energi och det har varit så roligt! Men idag har jag varit ledig och barnvakt efter att ha sovit tre timmar bara efter ett 19-timmars pass igår. Nu skulle jag kunna sätta mig på marken och gråta rakt upp och ner. Ögonen svider och huvudet värker. Känner mig som en vi gubbarna i The Sims när de vill sova. Ni vet när de viftar upp mot skärmen och sliter sitt hår, trampar och sliter. För att till slut ramla ihop i en hög på golvet och sen sova i typ ett dygn.

Jag vill inte klaga för jag tycker inte om att göra det men jag var tvungen att skriva av mig. Nu hoppas jag tåg-fan börjar rulla snart så jag får sova i alla fall fem timmar inatt innan jag ska vara tillbaka på jobbet igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktig, puss <3

2013-08-13 @ 08:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0