Live från stallet

Jag börjar bli bortskämd med allt beröm jag får, dig fick jag "det är en fröjd att se dig hoppa". Fan det är ju total lycka på den asså. Så sjukt gött att få höra att man är duktig och att man har en fin häst. Helt fantastiskt att resan längta tills imorgon när man får rida igen! Om inte Fredrik hade sagt åt mig att det räckte hade ni nog hittat mig i ridhuset imorgon bitti, med ett fett leende på en svettig häst. Jag skulle lätt kunna rida ett gäng hästar till nu asså!

Hur som helst, jag och Bralleman hälsar härifrån att vi är jävligt bra och håller tummarna för att mina hjärnspöken kan hålla sig borta för en gång skull så jag kan ta mig igenom 1.30 med bravur. För vi kan, jävlar vad vi kan.


Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr

Mysig bild! :)

2013-02-07 @ 14:19:27
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0