Fräsch tjej

Har legat i två dagar nu, eller ja en och en halv. Kanondag igår, verkligen. Mådde illa hela dagen på jobbet, men tänkte inte mer på det eftersom det inte är alltför ovanligt. Sen klämde jag fingret i sväng-dörren, då svartnade det för ögonen i princip och jag mådde ännu värre. Så fort jag kom hem så säckade jag i soffan och efter bara några minuter började jag spy som tusan och allt möjligt skit. Riktigt äckligt måste jag säga. Jag ville mest bara dö i några timmar, så fruktansvärt det är att vara magsjuk!! Så kom stackars sambon hem till en ledsen och grinig Brallan som inte hade lagat mat.. Dåligt samvete. Hon fick istället vara min slav hela kvällen igår och hela dagen idag. Stackars. Dock vet hon hur hon tar hand om mig, cola och Sagan om Ringen, det är allt jag behöver!

Nu ska jag försöka sova och hoppas på en väldigt mycket mindre deprimerande dag imorgon, för det är fan inte roligt att ligga i soffan såhär länge när man vill göra så mycket annat.

/Sveriges fräschaste B-rud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0