ekillamaran

Idag sprang vi alla i skolan 5 km. Det var ganska jobbigt.

Det gick liksom upp och ner, upp och ner, upp och ner. Och det var inga nådiga backar heller! *svim*
Jag gick ingenting i början, fick upp ett bra flås och en bra rytm, Men sen tod backarna kål på mina vader, herregud säger jag bara! I slutet var en lång härlig nedförsbacke och jag trodde vi var klara, men icke! Nej, då kommer den värsta backen på hela rundan! :'/ xP *kämpakämpakämpa* Jag kan säga att jag gick halva den backen, sen sprang jag så fort jag orkade i mål ;) På tiden 31 minuter. Han som vann sprang då på 19 minuter, men aja xP

image13 vi här i märsta är lata och moppar ner till pinbacken xP

Kommentarer
Postat av: mackelimack

men du... 31 minuter är inte dåligt...faktiskt :)

2008-04-22 @ 19:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0