todays

Kom precis hem från stallet, är helt slut. Har typ sovit i fem timmar inatt ^^ *gäsp*
Red på åker med Sellan, det var mys <3 Jag fick henne dessutom över tre diken :O xD
Min duktiga lilla donna :*


Att göra idag:
-Göra typ två kapitel i matteboken (ligger skitmycket efter)
-Göra klart svenskan, två och en halv författare kvar (lycka till att det ska vara inne på onsdag...)
-Göra typ 20 uppgifter i spanskan (ligger på nummer fem och fattar ingenting..)
-Sola <3 , om det blir tillräckligt varmt ;)
-Städa
-Umgås med mormor


Ja, då var dagen planerad, hm, undrar hur långt jag orkar innan jag däckar ^^

Dessutom blir det ju värsta innesittardagen enligt mitt lilla schema. Och det är så kanonfint väder "/

image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0