first time

Idag är det idrott i skolan for the first time :) jag har inget smink xO

Vi ska jogga i stadsparkan, haha, vilka fjollor vi är xP
Skolan är iallafall så bra som den kan vara i princip. Igår höll på att ramla av stolen för jag garva så mycket på sam-föreläsningen. Andreas (lärare) skulle dra ner rullgardinen för vi skulle kolla på film så rasar hela rullgardinen ner med ett brak och jag håller på att skratta ihjäl mig, just det var inte så roligt, men jag kunde verkligen inte sluta skratta! Allt kom som en explosion på en gång och tårarna bara sprutade, Lydia och Veronica skrattade asmycket också för att jag skrattade x'D Jag har inte skrattat så mycket länge :')
Andreas: "Ja, en diktator kan ju bestämma att alla människor med krulligt hår ska skickas till nordpolen..." (han har själv krulligt hår) det var också ganska kul, alla våra lärare är så jävla sköna x'P

nej, nu måste jag moppa till tåget, CHAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0