:) & :(

Det blev en bra jul tillslut i alla fall :) Mycket fina presenter, systemkamera (:D), inredningsgrejer, parfym presentkort och så, underbart :D Jag älskar min familj, ni är bäst <3

Sen kom jag underfund med en sak för bara några timmar sen, jag har bestämt mig. Jag saknar dig inte, jag har inte pratat med dig på en vecka, jag menar, det säger ju sig självt liksom :( Men det är jävligt tråkigt. Varför akn inte jag få känna äkta kärlek på mer än en vänskaplig nivå? Det är orättvist... Men, men jag överlever för jag har ju mina underbara vänner som jag vet uppskattar mig och bryr sig om mig och det är en osalgbar känsla. Men den känslan man har när en kille älskar en, att man är speciell, den enda i världen, man kan prata om allt med varandra, inget är pinsamt utan man är bara så trygga med varandra, det tror jag är en oslagbar känsla. Att fåligga nära någon, få känna värmen av varandras kroppar, bara få bli en liksom, mysa helt enkelt. Det måste vara helt fantastiskt, att få kyssa den person man älskar. Varför kan inte jag få känna den känslan när alla andra får, varför inte jag? Är jag sämre än alla andra? Är inte jag lika bra, inte lika mycket värd? Det kan låta konstigt, men det är verkligen så jag känner, på riktigt :(
jag är helt enkelt lär i kärleken, kom vi fram till idag. tack Ebba och Veronika för att ni är så smarta och tack Linus för att du får mig att skratta så jag inte kan andas. Jag älskar er, ni är underbara.

Och jag längtar så fruktansvärt mycket till nyår! Då ska jag, Anna och Jess göra en favorit i repris och bara ha så underbart kul och räkna ner till det nya året. Jag älskar er också, tack för att ni fortfarandra finns vid min sida efter alla dessa år <3

Det blev mycket kärlek i det här inlägget, men jag har pratat mycket om det idag så då blev det liksom så (a)


Kommentarer
Postat av: felicia

jag saknar våran vänskap :(

2008-12-28 @ 16:24:44
URL: http://heltutansorg.blogg.se/
Postat av: Anna Lincoln

JAG ÄLSKAR DIG MALIN!<3

2008-12-29 @ 13:07:04
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0