vad i helvete..?

Vad i helvete säger jag bara...
kolalr på insider och det var just ett inslag om någon sjuk jävel som skär sönder hästar inifrån. Det vill säga att denna person sticker upp en kniv i könet på dem, det gäller alltså bara ston. Livmoder och urinblåsen kommer alltså ut ur kroppen och hästarna dör i enorma plågor.

Då undrar jag vilken sjuk jävel som är så hjärtlös så man går och sticker en halveter lång kniv i en hjälplös häst? Jag blir så förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Alla dessa fall har varit i Finspång kommun, alla hästar har inte dött, men dem som inte dog fick ändå allvarliga skador. Som den lilla vita ponnyn Silver som blev ihjälhuggen för ett år sedan ungefär. En liten ponny som hittades skakandes och blöndandes i sin box när hon blev upptäckt. Någon hade stuckit ihjäl henne infrån, blod och avföring läckte in i bukhålan från hennes söndertrasade tarmar. Jag förstår inte hur någon kan göra såhär...

Vilka jävla idioter det finns i vårat samhälle, jag blir vansinnig! Dem skulle ju fan buras in på livstid dem sjuka jävlarna, men det finns inga spår efter gärningsmannen...

Var bara tvungen att skriva av mig lite... :(

Kommentarer
Postat av: Frida ~ nv1a

usch! asså ofta nån gör något sådant ens?!?! hur kommer man på en sån idiotisk idé?!?! :O

2008-12-18 @ 08:29:04
URL: http://jaglevernog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kollade också en stund... så jävla äckligt... kom påmig själv med att göra grimaser när de berättade hur gubben hittat sin häst död under ett träd...



Skjut dem bara. Äcklena som gör sånt.

2008-12-18 @ 21:28:24
Postat av: Anonym

Kollade också en stund... så jävla äckligt... kom påmig själv med att göra grimaser när de berättade hur gubben hittat sin häst död under ett träd...



Skjut dem bara. Äcklena som gör sånt.

2008-12-18 @ 21:31:18
Postat av: Anonym

Kollade också en stund... så jävla äckligt... kom påmig själv med att göra grimaser när de berättade hur gubben hittat sin häst död under ett träd...



Skjut dem bara. Äcklena som gör sånt.

2008-12-18 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0